ketvirtadienis, spalio 06, 2016

Mano dabartinė nuomonė apie narkotines medžiagas

Nesugalvojau neutralios asociatyvinės nuotraukos...
Prieš rinkimus vienas iš kandidatų testų yra paklausti kokia jų pozicija dėl kanapių legalizaavimo. Kadangi aš ne kandidatas, tai manęs niekas neklausia, bet aš vistiek pasakysiu. Mano nuomone visų pirma, visom narkotinėms medžiagoms turi būti taikomi vienodi apribojimai. Gal tiksliau, bet kokia išimtis turi būti pagrįsta tyrimais. Nes narkotikas nelygus narkotikui (alkoholis kaip ir nikotinas mano nuomone yra narkotikas). Narkotikų esmė yra jų vartojimas. Tai yra, žmogus nori svaigintis, naudoja narkotikus, žmogaus tikslas paiektas, jis niekam tai darydamas nemaišo (Gal kas svaiginasi galvą į sieną daužydamas). Todėl manau jog žmogus turi turėti visišką laisvę pats gaminti ir vartoti ką tik nori. Problema atsiranda kai atsiranda pinigai. Kaip jau rašiau, kai įsijungia kapitalizmas, jis neturi viršutinės ribos pelnui. Kai kas nors pradeda gaminti ir pardavinėti narkotikus ir iš to uždirbti, yra visais būdais skatinamas vartojimas ir bandoma didinti pelną. Ar tai būtų alkoholis ar tabakas. Dabar turimi du legalūs narkotikai kuriuos žinau. Todėl mano nuomone turėtų būti draudžiama ekonominė veikla kuri pelną gautų iš narkotikų gamybos. Nori svaigintis, užsiaugink, pasigamink. Išmoksi sodininkystės, chemijos, knygų paskaitysi. Bet neturėtų būti įmonių, kurios pelnytųsi iš to. Aišku čia visai ekonomikai nenaudinga, mažiau darbo vietų, mažiau pinigų. Bet gal ką gudriau dirbti galim sugalvoti.
Aišku yra išimčių tam pačiam alkoholiui kuris ne tik svaigintis naudojamas. Tarkim laboratorijose, pramonėj, langų valikliuose. Bet tai manau išsprendžiama. Nes kad ir tuos pačius opijatus dabar medicina naudoja ir sugeba kažkaip legaliai pagaminti ir niekas dėl to neverkia.
Ir dar, pažiūrėkite šitą trumpą filmuką.


P.S. žiūrėsime kaip keisis mano nuomonė augant mano vaikams. Ir taip čia daug klausimų lieka neatsakyta ir viskas labai supaprastintai pateikta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą